PROCESUL DE RETURNARE
Adresa pentru coletele retur este: Strada Dambului 119, etaj 5, interfon 15, sector 4, SC Brightsell Invest SRL, telefon 0732315100.
Trimite direct coletul la adresa mai sus mentionata in maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii, iar in interiorul contului sa fie notat pe o hartie contul bancar pentru efectuarea platii.
Plata se va efectua prin transfer bancar in contul specificat de dumneavoastra.
Platile de retur se fac doar prin transfer bancar , atat pentru livrarile in Romania cat si pentru cele in strainatate.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. În situaţia în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea Livrarea produselor, din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări). Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către S.C. Bright Invest One S.R.L.
Toate produsele trebuie sa fie probate peste lenjeria intima.
Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (cutia originala, etichetele originale Sofia Erhan, banda de protectie pe slip (nu se accepta sa fie dezlipita si lipita la loc) să nu fie purtate sau deteriorate; sa nu prezinte urme de fond de ten sau alte pete de alta natura, sa contina documentelor însoţitoare).
Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul curierului cu care v-au fost livrate produsele. Se refuza automat coletele cu ramburs sau trimise prin Posta Romana. De asemenea, coletul trimis retur trebuie sa fie ambalat corespunzator in ambalajul autorizat al firmei de curierat si cutie de carton, deteriorarea cutiei si ambalajul necorespunzator atrage dupa sine retinerea unei sume de 30 ron.
SALES
*Produsele achizitionate in Sales nu se pot returna. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului cu un altul disponibil pe stoc.*
În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Sofia Erhan Bain Couture (Nr tel 0790556310/ strada Dambului 119, etaj 5, sector 4, Bucuresti) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către noi. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
Modalitati de plata la livrare
Pentru livrarea pe teritoriul Romaniei, plata comenzii se poate face ramburs la livrare sau cu cardul la lansarea comenzii.
Pentru livrarile in strainatate, nu exista posibilitatea de plata ramburs la livrare, se accepta doar plata cu cardul la finalizarea comenzii.